Reklama może miło zaskoczyć

Zarządzający firmami bez przerwy stają przed dylematem, jaką taktykę stosować, by powiększyć liczbę ludzi zainteresowanych produktami i usługami, aby pomnożyć zarobki przedsiębiorstwa. Dzisiejsza reklama nie polega tylko na udzielaniu się w środkach masowego przekazu typu: radio, lub tv. Reklama jest dziś nadzwyczaj wieloczęściowym procesem i wykorzystuje wiele technik. Bardzo popularna obecnie jest reklama w Internecie, a szczególnie jej odłam tzw. social media marketing. Warto wspomnieć, iż nie jest to natrętna odmiana reklamy, którą klienci omijają.
Social media to działanie na portalach społecznościowych w Internecie. Bardzo popularnymi i co za tym idzie będącymi w zainteresowaniu speców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Facebook, GoldenLine, Google+, Digart. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W Polsce tylko około 5 % podmiotów wykorzystuje social media. Niezaprzeczalny jednakże jest naturalnie fakt, że social media należy do narzędzi bardzo przyszłościowych, ponieważ Internet rośnie w siłę, a liczba jego użytkowników cały czas wzrasta. Bardzo ważne jest pokazanie firmy na Facebooku, stworzenie tam fanpage’a i systematyczne zdobywanie fanów. Kolejnym sposobem na promocję jest tzw. custom publishing. Kryją się za tym narzędzia nowoczesnej reklamy, które w fenomenalny sposób tworzą wizerunek marki. Klienci w sposób bardziej przychylny odnoszą się do tego typu promocji, albowiem nie jest ona natrętna, pozwala na samodzielny wybór np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To zainteresowani decydują o tym, że mają życzenie otrzymywać biuletyny firmy. W związku z tym ten model reklamy naprawdę przynosi skutki.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

%d bloggers like this: